Melisssss1994 Merhaba. 34 haftalık hamileyim. İdrar testi verdim. Ve lokosit 0-4 olması gerekiyorken Benim 14 çıktı. Ve internet de baktığım da enfeksiyon diyor. Randevum Pazartesi günü. Korkulacak bir şey mi? Yardımcı olursanız sevinirim .
tortil21 Melisssss1994 benimde onceden olmustu canim.12 cikmisti, doktor idrar kulturu vermemi istemisti temiz cikinca bir tedavi uygulamadi. Bol su ve incirle atlatmistim.. Ama bu son haftalarda ne der hic bilmiyorum.