Arkadaşlar merhaba. Hamileligimin yaklasik 6.5 ayındayım. Ben de gebelikten once de heo kaşıntı vardi. Alerji testi yaptiriyordum iste bilindik seyler roz,degerjan,çimen,tozlar gibi seylere alerjim vardı. Yani son 4 yılımı kaşınarak geçirdim. Hamileliğimde bu daha da arttı. Araştırma hastanesinde ic organlarıma kadar tahlil yaptılar detayli bir sey de çıkmadı. Ama hep kaşıntım var. Sizde de bu şiddette oluyir mu?