gLycn_ Cok fazla oturmaktanda olabilir canim o bende 22 oldum artik uzun süre oturmak sıkıştırmaya başladı. Arada kalkip hareket etmeye calis geçecektir👍🏻
Peony 2 saatten fazla oturmamalısın canım. Ben de 20 haftalığım. Doktorum 15 dk yürümemiz gerektiğini söyledi.