O kadar çok bekledimki onu... Cümlelerime böyle başlayayım 5 senedir hasretiyle yandım hergün ağladım rabbime şükür şimdi yanımda uyuyor ❤️17.06.2019 40. haftada başladı herşey az az suyum geliyordu doktoruma söyledim akıntıdır büyük ihtimal dedi olmazsa bir hafta sonra sezeryanla alırız dedi çok şükür beklemedi kızım o gün babası bana kızdı azcık 😂doğur hadi şu bebeyi artık diye 🤭 hakkaten azarı yeyince doğmaya karar verdi gece 1 gibi suyum geldi sancı yok bişey yok eşimi uyandırdım ambulans çağırdı gideceğim hastane uzakta diye sonra yatışım yapıldı nstler falan alttan açıklığa bakıldı sadece 1 cm sonra kendi sancım başladı bir gün sonra akşama kadar çektim suni verdiler ama alamadım afedersiniz hep kustum sunide doktorum kapattı kendi sancımla gece 2:30 saatlerinde doğurdum çok şükür ama korkmaya hiç gerek yokmuş o kadar rahat doğduki zaten kucağıma alınca bişeyim kalmadı ne sancı ne ağrı sanki 2 gün ben çekmedim sancıyı. Herşey kafası çıkana kadar dı normal doğumdan korkan arkadaşlar sakın korkmasınlar o kadar kolayki hiç bişey yok rabbim herkese koklamak için bir gül goncası 🌹 nasip etsin inşallah 🤗❤️