Simya34 Arkadaşlar özellikle 2.hamileliği olanlar cevaplarsa sevinirim,her hamilelik belirtileri aynı mıdır bir kişide?Yani 1.çocukta mide bulantısı olup göğüs şişmesi olup,2.hamileliğinde bunları yaşamayan var mı?
Canoglumbenm Simya34 hayır her hamilelikte belirtiler aynı olmaz canım. Kişiye göre de değişebilir bu
Minnosizmmm Simya34 canım ben daha önce kimyasal gebelik yaşadım onda çok üşüyordum sürekli belim ağrıyordu göğüslerim falan hiç şişmedi. Şuan sağlıkli giden bi gebeliğim var henüz çok yeni ama göğüslerimin ağrısından duramıyorum ateş basıyor sürekli uykum geliyor doktora da sordum. Her hamilelik aynı olmaz farklı olabilir dedi
Tazeanne0134 Simya34 benim komşumda aynısını demişti bana kadının 4 çocuğu var ilk 2 kızda çok kötü hamilelik geçirdim ama son 2 numarada anlamadım bile demişti bana
Simya34 Canoglumbenm evet canım illaki,ben aynı kişinin yaşadığı gebelik belirtileri aynı mıdır diye merak ettim
Rbs111 Simya34 her hamilelik bir değil canım annemden örnek veriyim benden gebeyken 9 ay kusmuş . 2. Gebeliğinde kusmamış hiç
Rahime83 Simya34 benimki bir oldu valla ilk ikizlerim oldu 12 yaşındalar ne bulantı ne kusma herşey harikaydı ikinciye kızıma hamileyim aynı şekil hiç bişeyim yok karnım büyümese ben hamile değilim o derece
Ozgee44 Merhaba kızlar Benim de adetim 1 hafta gecikti sabah bulantılarım çok oluyo iştahım kapalı yemek yiyemiyorum içim hiçbişey almıyo sürekli uyku isteğim oluyo arada belim sızlar gibi oluyo. Hamile olma ihtimalim var mı sizce ve aranızda bu gibi belirtileri olan oldu mu hiç? Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim
Sunay10_ Simya34 benim ikinci ilkte hiç belirti yoktu mesela bunda uyku hali midede gaz bel akıntı oldu ilk zamanlar da yoktur dedim test yaptım çok erken çıktı hatta