30 haftalık hamileyim iki gündür sağ kaburgam ağrıyor özellikle otururken ve sagima doğru yatarken inanılmaz şekilde ağrı ve batma oluyor. Sanki bebek ayağını kaburgamin altına sokmuş gibi bi his. Dik durunca geçiyor birtek. Var mı bu durumu yasayan? Belli bi zaman sonra gecer mi yoksa doktora gitmeli miyim😣