Rbs111 HazelSeren 16 da öğrendim 😍 ama o haftaya değil bebeğin bacağını açmasına bağlı 13 te bile öğrenen var 🙈
Dniiz Bende 2 erkek 2 kız tahmininden sonra 16. Haftada doktorum kız dedi ama muamma yaşıyorum bir daha gittiğim de değişmez umarım diye 😊 şuan 16+3 üm
Rahime83 Dniiz sağlıkla alın canım banada doktor aynı şekilde dediler bugün net kız denildi 😂bende kesin dedim iki erkek denildi ayrıntılıda net olur ama kız kesin vs hayırlsıı olsun
BirVeraAnnesi35 HazelSeren mağdurumda mağdurum😂 20 haftalığım hala bilmiyorum kızım mi diyeyim oğlum mu diyeyim bilemedimmm🤭
BirVeraAnnesi35 DemetDigesu herkes öyle diyor kızdır diyorlar ama ben erkek hissetmiştim hep neyse artık en azından anne babasını birde doktorunu şimdiden parmağında oynatıyor benim çocuumm😂😂