Sadiyy35 yigitmira maşallah tombiş olcak galiba benim 23 haftada 552 gramdı belki şekerin vardır 24 haftada bakıyolar zaten
feyzaa34 yigitmira benim 24. Haftada o kilodaydı canım. Modelin bozulmasın ama doktorun bisey demedimi fazla diye.
yigitmira Muallimehanim doktor normal dedi ama şeker için de randevu verdi sanırım şekerden şüphelendi.. zaten sürekli kan şekerim düşüyor inşallah bir şey cıkmaz 🙏🏻
yigitmira Sadiyy35 evet sanırım tombik bir oğlum olacak ama aklıma takıldı kötü mü diye şeker icin de 24. Haftaya randevu verdi inşallah her şey yolundadır🤲🏻🙏🏻
yigitmira feyzaa34 doktorum normal dedi ama şekere baktırmamı istedi. Sanırım şekerle bi baglantısı var.
Prensesgeliyor yigitmira kızım 20+3 de 372 gramdi oğlum 21 haftada 550 gramdi HC te tombiş olmadı 2400 doğdu oğlum bakalm kz ne kdar dogacak
yigitmira Prensesgeliyor ilerleyen haftalar da dengeleniyor sanırım. Bakalım bizimkisi kac kilo dogacak. Saglıklı olsunlar da tombiş zayıf farketmez😀🙏🏻
Deniz_80 24 haftalik doktor 900 gram dedi, seker de yok , banada fazla demedi iyi dedi ama sanirim önde gidiyoruz☺️
yigitmira Deniz_80 cok rahatladım şimdi bi an 516 gram duyunca panikledim sordum doktora normal dedi şekere bakalım dedi. Bi an önce saglıkla dogsunlar da rahatlayalım😍🙏🏻
Eceyavuz yigitmira benim 21 haftada 350 gramdı doktor normal dedi seninki maşallah baya iyi doktor birşey dedi mi bende üzülüyorum benim bebegim cok zayıf diye
yigitmira Eceyavuz bence sizinkisi çok iyi benimki fazla 300-400 arası olmalı diye yazıyor her yer de bebeğe kilo aldırıyor diye her gün muz yiyordum sanırım bi süre yemeyeceğim belki dengeler🙏🏻
Peony yigitmira Bence yigitmira Bence normal, 19+1 de 287 grdı bebişim.3 hafta sonra yani 22 de 500 gr civarı olacak dedi doktorum. Endişelenme ☺️
Efsoo yigitmira benimki 23de 560 qramdi🤗 Normal sayilabilir ama takma kafana.doguma kadar normal kilosu olucak bacim
Oglumabioluyor60 Şekerine baktır bn henı geldım ıkı oldu gıdıyorum biraz yuksek cıktı ama şeker yok şükür dıkkta et dedı bnm bebekte onden gıdıyo 26 hafta 860gr doktorum cok ıyı dedi☺️