Nurten [bilinmeyen] fazla ayakta kaldığın için olabilir canım dinlen geçicektir birde uzanınca ayağının altına yastık koy inşallah bebeğini sağlıcakla kucağına alırsın 😍🙏🏼👶🏻
tgckrgz [bilinmeyen] Hayırlı olsun Allah eline ayağına kavuştursun bebeğini 🤗 Yorulmuşsundur yoktur bişey kendini korkutma 🙂