Kayalikdmn Merhaba arkadaşlar 14+4 haftalık hamileyim.hamile kıyafeti bulamıyorm önerebileceğiniz yer var mı?
Aysnrplt Kayalikdmn Lcw ve defactodan aldım. Tayt almıştım giyemiyorum sıcaktan elbise de aldım daha rahat
masalsii Kayalikdmn eşim gebe markasında çalışıyor daha 6 haftalıgım ama şimdiden 5-6 tane kıyafet getirdi sağolsun😂 fiyatları yüksek ama çok kaliteli ürünleri
Littleprince_smother Kayalikdmn deniz butikten bi tane kot elbise aldım en güzeli elbise giymek valla lcw den hamile pantolonu etek fala aldım ama bu sıcakta pantolon giyilmiyor elbise ve etek tercih et canım daha rahat edersn👋