Btl41 Kayabusra35 mehmet bekir tuğrul çok iyi doktor alikahya da sakın başka doktora alma pişman olursun diğerlerinin tavırları çok kötü
Kayabusra35 Btl41 Anladım canım teşekkür ederim aklımda bulunsun eşimi ikna edebilirsem degiştiricem doktorumu😊
Btl41 Kayabusra35 özel çok pahalı normal doğumda devleti tercih edin bence tek kişilik oda seçeneği de var:)
Kayabusra35 Btl41 Benim daha var 21 haftalık aynı şeyi yapıyorlar normal doguma 3000 dedi zaten konak hastanesi tabi bunun ekstra ücretleride çıkacak annemlere diyorum zaten normal olursa devlete görürün beni diye eşim kıyameti koparırım diyor cesaret edemiyoruz:)
Btl41 Kayabusra35 maddi durumunuz iyiyse tabiki özel e gidin ama gerçekten çok fazla o fiyata başka şeyler alırsınız 😀
Kayabusra35 Çok şükür çok kötü degil ama ne gerek var yani boşa para vermenin ikiside aynı işlemi yapıyo sonuçtsa benim rahat etmemi istiyor galiba ama bakalım hayırlısı artık saglıklı olaunda bebegim gerisi halledilir
Gizmuh Btl41 yaa cok sevindim anlatamam sancım çıktı yatış verdiler serum aliyorum suan ciğer geliştirici yapıldı bir döndü tam döndü
Gizmuh Btl41 insallah canim hala hastanedeyim bakalim insallah eve geri döneriz bir hafta daha kalsa bizim icin iyi