Beril hanımı söylüyo herkes ama ben hamile değilken 2defa ona randevu aldım ikisinde de asistanlar baktı kendi yoktu. Orda olmaz diye hiç gitmedim ona şarda Osman beye gidiyorum aslında iki defa gittim henüz çok yeni yani diğer doktoru duymamıştım aslında şimdi kararsız kaldım🤷♀️