EbruHafsa Kizlaaar ölüyorummm hava 40 C, yalanci sancim 24 h sürüyor, kücük bebegim var 1 yasina girecek (evet plansiz direk hamile kaldim), 4.7 zorunlu sezeryan olacagim keske sancim tutsada direk olsam 😣 benim gibi dayanamayan kac hamileyiz 🙄
guler27smsk_ EbruHafsa benim de bi kızım var bir yaşına girecek bunaldım sıcaktan artık doğurmak istiyorum kızımla uğraşmak ayrı bir mesele bu koca karinla
Deniz_ruzgar EbruHafsa 35+2 haftadayım temmuz 15 yada 17 doğum (sezaryan) gücüm kalmadi artık 14 aylık oğlum var sürekli gezinmek istiyor yavrum ama yok gücüm yok🙁 hayırlısıyla gelse geçse diye dua ediyorum Allah hepimizin yardimcisi olsun
Cwnavasin Bende 38+2 cnm bende ayni sekilde bittim allah yardimcimiz olsun benim dogum tarihim bile belli degil ilk cocugum 4 yasinda sezeryandi bunu normal yapacam bekliyorum yurt disinda ve yanlizim
EbruHafsa Cwnavasin bende yurtdisindayim canim annem var ama calisiyor bilirsin burda herkesin kendine göre zamani var yada yok Allah yardimcimiz olsun
Cwnavasin EbruHafsa en son 37 haftalikken gittim kirka kadar kontrol yok rahatsizlanirsan gel dediler hic anlamiyorum seninde oylemiydi ilk cocugu turkiyede dogurdugum icin tuhaf geliyo
EbruHafsa Cwnavasin hayir canim o ney öyle hangi ülkedesin ? Ben almanyada kaliyorum 30 haftadan itibaren her 2 hafta nst ye bagliyorlar dogurana kdr gidiyorsun.. sen suram agriyor buram agriyor diyerekten git yinede her hafta önemli
Mavigozunannesi Cwnavasin son haftalar her hafta gitmen lazım ben 35 ten beri her hafta gidiyorum nar giriyorum ki bir çok arkadaşım da öyle sen kesinlikle dr ünü dinleme illa.birsey olacak diye değil fakat 37 den sonra her an doğum olabilir çok saçma geldi resmen 1 ay sonra çağırmış seni
Mavigozunannesi 38+3 al benden de o kadar çok fenayım kızım 2.5 yaşında oyun istiyo ilgi istiyo sıcaklar şişlikler mahvoldum normal olacak benim bekliyoruz ne zaman gelmek isterse
Cwnavasin Mavigozunannesi dogru olan o tabiki burda rahatsiz olmadigin surece nst baglamiyorlar illa rahatsiz olmak lazim 😂😂