Meryem2200 canım hiç canını sıkma derim bende aynı durumdayım 36. Haftadaydık bebek 2700 kiloydu 37 de gittik yine aynıydı hiç kilo almamıştı bende korktum doktor bu hafta biraz et ye dedi bende öyle yaptım nerdeyse çoğu zaman yedim 38 hafta olduk dün kontrole gittim 2900 civarı dedi doktor hocam niye böyle kötü bir şey mi var gelişim geriliği falan dedim hayır tabiki zaten senin çapın ne sen kendin küçüksün 4 kiloya yakın bir Doğum yapman saçma olur bebeğinde senin gibi minyon olcak dedi şu an 38 doğana kadar 3000 kilo olur önemli olan sonrası dedi yani hiç kafana takma 2500 den sonra gayet normal sende soğumam kadar 3000 olursun böyle şeyleri düşünüp kendini üzme derim biraz uzun oldu ama bende aynı şeyleri düşünüyodum o yüzden umarım biraz olsun rahatlamışsındır ☺️