BraErgn bana da 1.8 demişti ben hemen neye göre dedim sınırları kaç diye sordum maksimum seviyesi 3 tür bu durumda bebiş gayet iyi dedi. Belki net göremedi net ölçemedi milimlik şeyler bunlar, üzme kendini. İkili test güzel çıkar boşuna üzüldüğüne üzülürsün. İçini ferah tut sen.