Deletedmom0091 Pazartesi günü düşük yaptım. Doktor 4 gün rapor verdi. Çalıştığım için izin almam çok zor oluyor. Pıhtılaşma ve genetik test yaptırmak istiyorum. Evime yakın olan Ankara/ Yıldırım Beyazıt üniversitesi Yenimahalle Eğitim ve Araştırma Hastanesine yarın kadın doğum 14:30a randevu aldım. Hamilelik ve ultrasonla muayne yapılıyormuş zaten. Amacım da pıhtılaşma ve genetik test yaptırmak. Kadın doğuma aldım ama doğru mu yanlış mı? Ne yapmam gerekiyor? Yaptıran var mı? Aç veya tok karnına fark ediyor mu?
Aysenurgocmez19 Deletedmom0091 canm bende yaptrdim genetik test 3 dusugum oldu benim cok sukur suan 4. Hamileligim 9 haftalik hamileyim antakya arastirma hastanesinde doktor tavsiyesiyle orada yaptrdim 7 8 tup kan aldilar 1 bucuk ay snra sonuclar cikti kan pihtilasmasi sorunu varmis suan igne kullaniyorum
Hiloss Deletedmom0091 canim benim bebeğimin kalbi durmuştu o yuzden yapıldı ama özelde yaptırmıştık devletlerde bir kaç düşük olmadan yapılmadığını duymuştum canim araştır istersen özele gidiyordum birkaç düşüğün var diyebilirsin yapılması için sen her ihtimale karşı ac karna git
Ezo-masum Deletedmom0091 cnm ben de 1 kere kürtaj oldum 1 kerede kimyasal yaşadım özel e gittiğim doktorum normal dedi test vermedi ben araştırma hastanesinde kadın Doğuma gittim yaşımda olduğu için doktor bi dosyaya yazdı istediği testleri sağolsun genetik bölümüne git 2 düşüğüm var doktor bu testleri istedi de dedi gittim yaptılar.pıhtılaşma çıktı bendede bir daha ki gebelikte iğne başlıcaz dedi.kromozon analizi henüz çıkmadı 4 ayda çıkıyormuş onu bekliyoruz bencede yaptır.doktorlara basit geliyor düşük olması bizim için çok zor.Allah isteyen herkeze sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin
Ozgull Deletedmom0091 kadın doğum bölümüne değil tıbbi genetik bölümüne gitmeniz gerekiyor bende yaptırdım kadın doğum yapmadı
Deletedmom0091 Aysenurgocmez19 Rabbim yardımcın olsun. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah. Canım randevum 14:30da ya aç tok fark ediyor mu? Kadın doğum mu yönlendiriyor? Herhangi bir belge istedi mi düşük için?
Deletedmom0091 Hiloss benimde ikizmiş. Birinin kalbi durmuş, diğeri gelişememiş maalesef. Özele gidiyordum. Özeldeki doktorum biz yaparsak çok pahalı. Devlette yaptır dedi. Yarın aç gideyim o zaman, 2 düşüğüm var desem. Belge falan istiyorlar mı?
Konul_Nilay Hiloss geçmiş olsun bendede aynı şeyler oldu.kan sulandırıcı göbekten kullanıyorum.bizde tahlili düşütü olmayanda verebilir önlem amaçlı.önceden bilmek daha güzel.Azerbaycanda yaşıyorum.ben acemiydim eskiden bilmiyodum
Aysenurgocmez19 Deletedmom0091 belge istemediler cnm ben normal devlet hastanesinde ki doktora gitmistim dedim 3 dusugum var direk arastirma hastanesine yonlendirdi bu tahlilleri yaptr gel dedi ac karnina gitmistim senin 1 dusugunmu oldu
Hiloss Deletedmom0091 benim bildiğimden 3 düşükten önce yapılmadığı belge isteyeceklerini zannetmem canim 3 düştüğümde özelde oldu dersin sorarlarsa
Hiloss Deletedmom0091 çok geçmiş olsun canım büyük yıkım başta tedbir almak en iyisi sakin üzülüp umutsuzluğa kapılma bak şuan 33 haftalık hamileyim pıhtılaşma olsa bile çözümü var iğne ve core aspirinle bugünlere gelebildik şükür Allah dermansız dert vermesin bir daha da kayip yasatmasin insallah
Deletedmom0091 Aysenurgocmez19 evet canım 1. 10 haftalıkken kaybettim. Tekrar yaşamak istemiyorum. Çok istiyordum. Üstelik ikizmiş. Şimdi ne yapmam gerekiyorsa yapayım ben. Önlemlerini alayım da. O yüzden izinliyken çözeyim.
Aysenurgocmez19 Deletedmom0091 sen de 3 dusugum var neden oldugunu ogrenmek istiyorum direk test isterler
Ay-Bek Deletedmom0091 Kadın doğum ya da genetik ikisinden birine gidebilirsin onlar seni yönlendiriyor. Diyebilirsin canım 2 kaybı kabul etmiyorlarmış 3 kere olmasını bekliyormuş bazı yerler. Ben iki kere kürtaj olmuştum. Onu söyledim bir kere düşük yaşadım dedim kabul etsinler diye.
Deletedmom0091 Ezo-masum Amin inşallah. Yarın bana da bakarlar inşallah. Aynen yaşayan bilir. Doktorlara basit geliyor.
Eceunverkanra Deletedmom0091 merhabalar, oncelikle gecmis olsun 😔 devlette prosedür soyle ilerliyor maalesef; tek dusuk yapan kadinlar icin genetik test istenmiyor en az 3 olmasi gerektigini soyluyorlar gercekten buyuk bi sacmalik. Genellikle herkes yalan soylemeye mecbur kalip 3 dusuk yasadim test rica ediyorum diyor isterseniz siz de oyle soyleyebilirsiniz cunku muhtemelen doktor ilk dusuk normal diyecek ve test talep etmeyecektir.
Deletedmom0091 Eceunverkanra öyle yapacağım canım bende mecbur. Gerçekten 3 düşüğü beklemek büyük saçmalık. Yaşayan anlayıp bilir sadece.
Deletedmom0091 Hiloss Amin inşallah canım. Çok sağol. Aynı şeyleri yaşamamak için öğrenip tedbir almak istiyorum bende. Bakalım yarın inşallah yaparlar.