Dilek_mucizesi Canim ben hamile oldugumu ögrendigim gunden beri karnimda kardeşin var diye diye işledim beynine.tekme atmasa bile ben atıyormuş gibi gösterdim kendine.bak sadece sana atiyo tekmeyi bize atmiyo falan dedim hep 9 ay boyunca konustrdum kardeşiyle.oglum konuşurken karnındaki oglum da tepki verip tekme atıyormuş gibi gösterdim hep.birde bu hayattaki tek arkadasin kardesin olacak dedim.digerleri hep gider ama kardesin seni hep bekler evde diye işledim. dogumum spinal sezeryan oldu.hemsirelere girerken bir oyuncak verdim. Kardeşin gönderdi deyin dedim.oyle yapmislar cok mutlu olmuş 🤗yani böyle şeyler yaptim canim