sulevisu Kızlar park yatak aldım.Boyutu 70x120 uyku seti alacağım.Fakat bu ölçüde bulamadım.60x120 var.Veya 70x130 sizce hangisini tercih etmeliyim.Park yatak alanlar siz ne yaptınız?
nes94 sulevisu benimkide 70x110 büyük almak daha mantıklı zaten kıvırmadan kullanamazsin bebiş icindeyken. Kullanmadiginda da bi kısmını içe kivirirsin
Yaser27 sulevisu Bizde 60×120 alırken hiç bi yerde 60×120 bulamamıştık ama civilde bulduk bi cıvıl e bakın isterseniz orada vardı tüm ebatlar
SenaGuse sulevisu bizde park yatak aldık yastık yorgan her şeyini teyzem yapıyor yorgan almış çok büyük diye kestireceğini söyledi nevresim takımını falan da kendi yapacakmış kumaş alıp 🤷🏻♀️
Hulyalp sulevisu nevresime uygun normal tek kisilik carsaf sericem kernarlardan siyriliyor yoksa nevresim takimindakiler.
Sengulkrgz sulevisu aynen bende buyuk aldim birde ben besigi 60×120 almistim fakat olctugumde 68×127 cikmisti her park besik boyle mi bilmiyorum ama benimki biraz buyuk geldi o yuzden ben 80×145 almistim😁