sahanem 35.haftadan sonra çok sık oluyor doğum belirtisi zaten ve normal. Ama o haftalarda başka sebeplerdendir. fazla meyve tüketimi veya yediğin bir şey dokunmuştur. Dışarıda yemekten kaçınmak lazım. Salgın varmış zaten. Ben de çok kötüyüm 3-4 gündür yoğun şekilde devam ediyor. tansiyonum da düştü bayılacak gibi oldum. Bol bol su iç. 37. Haftamdayım ben de doğum belirtisi mi diye de düşünüyorum