Mormalde 6 hafta 3 günlüğüm ama geç döllenme olduğu için
pazartesi ultrasyonda kese göründü 3 haftayla uyumlu dedi eve geldim açık pembe lekelenmem oldu fıtıl kullandım çok şükğr kananmam olmadı şimdi aklımda soru acaba boş kese olursa nasıl anlarım çok ilginç kasık ağrımdan başka hiç bir belirtim yok