Kızlar yarına randevu almam gerekiyo dktrum haftya perşmbe günü gel demişti ,ve geçen hafta bana dediki perşembe kadar kendiliğinden gelmezse perşmbe muayene ederim cuma gününede yatış veririm dedi , diyeceğim şuki kızlar bu arada 39+5 im şuan kendi dktrum cumrtesi pazar hastnede yok , bana cuma günü yatış verirse suni ne kadar sürücek bilmiyorum doğum gecye veya cumrtesiye kalablr bnim dktrum olmicak nöbetçi dktr doğurtur büyük ihtimalle , ben yarın gidicemya kntrole dktrdan yarın yatışımı istesem nolur ki cuma değilde perşmbe olsa en azından ertesi günde dktrum orda olucak sizce ne yapmalıyım hakikatten kararsızım ??