Zuleyhacay ben de bu beşiğe bakıp duruyorum canım.zaten en mantıklısı hem anne yanı hem kademeli sallanır bir beşik almak ki bu model kriterlere uyuyor.tek endişem gözümle görüp test etmeden almak.netten almak içime sinmiyor.25. Haftadayız.oyalanıyorum. Düşüne düşüne en son iki ayağım bir papuca girmez inşallah.