Dün kontrolüm vardı ve bebek çok şükür doğum pozisyonunu almış doktor oo senin doğuma az kalmış 34 haftayla uyumlusun dedi 28 temmuz en geç ağustos 1-2 gelir dedi kızlar beni bi telaş tuttu anlatamam karnım assa düşecek gibi tüm ağırlık aşşağıda karnım çok hassas aciyor ici resmen afedersiniz alt tarafta acıyo hatta tüm vücudum agriyo kendimi yarim insan gibi görüyorum hiç bişey yapamiyorum yatamıyorum kalkamıyorum bi anda çok agirlastim iştahımdan gene hiç hayır yok ara ara gelen mide bulantıları çok zormuş ya bunları yaşayan var mı nasıl idare ediyosunuz ben sürekli ağlıyorum 🤷♀️😔😔