Nurcann02 Tuz tüketimini azalt , sarımsak ve limon tansiyonu dengeler , idrar ve kan tahlillerini mutlaka yaptır
sydtns İlk sebep olarak yediklerinden kaynaklanıyor diyorlr ama ben dikkat ettiğim halde yğkseldi gebelikten kaynaklı olduğu çıktı ve ailemdede tansiyon sıkıntısı var alfamet kullanımına başladık ilaçla normale döndü bir süre yediklerini kontrol et tuzauz yağsız beslen bol su iç eğer hala yüksekse doktorunla iletşime geç bir yol çizsinler tansiyon hem sana hem bebeğine zararlı olabilir