Bsrozsamli Kızlar 9 haftalık hamileyim. Pregnıo Fol kullanıyorum. Ama gebeliğimin başından beri ağzımın tadı bi metalik tadı gibi acayip ve bu beni çok rahatsız ediyor. Acaba folik asitten olabilir mi?
Evinanne Bsrozsamli benimde öyle ne yesem de geçmiyor 13 haftalık olduk hala öyle 😏 geçmesini bekliyorum dört gözle
DemetDigesu Bsrozsamli 22 haftalıgım hala agzımda o tat var ozellıkle sabah kahvaltı ettıkten sonra gecıyor folık asıtten degıl cnm
Busimss Bsrozsamli o herkeste değişir bilemiyorum ben yaşamamıştım hiç öyle birşey aksine çokta keyifle yiyordum herşeyi
Bsrozsamli Evinanne bende bir an önce geçsin diye dua ediyorum. İnsanı çok kötü yağıyor. Ne yesem geçmiyor
Evinanne Bsrozsamli öyle malesef 😭 allah yardımcımız olsun bir an önce sağlıkla kucaklarımıza alalım bebişlerimizi inşallah 😍