KukyFurMama o doktorlara kalırsak biz en iyisi bile insanı umursamıyor, 1 küretajla hayatımı mahvediyorlardı benim az daha, fsh fırladı, rahmimde yapışıklı oldu ve bana aylarca normal küretajdan sonra vücudun kendini toparlama süresi var dediler ama çok şükür şu anki doktorumla 6 aylık tedavi ve kendi ek yaptıklarımla bir bebek taşıyorum. Tabi ki önce Rabbimin izin vermesi gerekiyor ama böyle vücut bebek mi arıyor gibi hurafe şeylerle zaman öldürmek bence bu çağa yakışacak bir şey değil ve 5 ay hiç doktora girmeden denemekte çok uzun