Normalde 28 günde bir adet görürdüm geçen ay 5 gün gecikmem olmuştu bu ayda suan 3.gun test yaptım çıkmadı ama hiç normal.gelmiyor bu bana bir anda bu düzensizlik bebeklemi adlandırılır yoksa kistlemi😧eşim asker olduğundan bir sene ilişkide bulunamadik yoktu yanında beş aydır deniyoruz olmuyor sizce vücut bebek mi ariyor😑😑😐