SecilM yok canım sabah aç karnına içiyosun bi bardak. İçtikten 2 saat sonra yemek yiyosun. Akşamda yemeği yiyosun ve 2 saat hiçbişey yiyip içmiyosun bu çayı içiyosun. Üzerine yine bişey yiyip içmiyosun. Etkisini göstermesi için midenin boş olması lazım. Benim de prolaktinim çok yüksekti. Gerçekten mucize gibi. Düşürdü. Düşük olan hormanlarımı da yğkseltti