Mervemim Kızlar 36 haftalık hamilelikde sancı 15 dakkadır 40 cıkıyor ama ben bişey hissetmiyorum 40 cıkması normal mi kalp atımı 135 145 arası hep
Minedemir15 Mervemim kalp atışı 120 ile 160 arası normal şansında hafif olduğu için hissetmiyosundur bnmki 100 e çıktı tabi bn o zmn ağlayarak bağırıyodum
Mervemim Chan valla güzel sonuc dedi yolladı eve bnde hep 40 ve üstü görününce önemli bir sey var sandım
Semisko Ben 50-60 80-90 hissettim ama öyle büyük bi ağrı sancı yoktu. Sadece kasılma hissi vardı rahmimde çok az da acısı. 33+5 tim o zaman