Belos92 Kızlar sabahları kalktığım zaman karnım ağrıyor 24 haftalık olduk acaba ters bi pozisyonda mı yatıyorum bir müddet sonra geçiyor ama uyanınca karın ağrısından kalkamıyorum böyle bir durum yaşayan var mı?
[silindi] Belos92 belinii ayaklarını üşütmüş olabilirsin. Ben çorap giymeden ugusam ya da belim açılsa hemen üşütüyorum karnım ağrıyor. Seninki de öyle olabilir mi acaba
Minnosunannesi Belos92 sabahları bendede oluyo 27. Haftadayım. Muhtemelen uzun süre aynı pozisyonda kaldığımız için
[silindi] Belos92 benimde sürekli belim açık oluyordu ne giysemde açılıyor ve belden çok üşütüyordum uyku tulumu aldım daha da öyle ağrılarım olmadı