kızlar dün doktora gittim 1 hafta arayla ve bebeğim 82 gram almış sadece. erken doğum riskim vardı bebek şuan doğum kanalında kafasının bi kısmı. doktorum önümzdeki hafta geldğinde hiç kilo almayablr almazsa bebeği alablrz dedi. normalde 8 temmuzda alıcak. ama durum dger türlüyse haftaya alıcak. sizce az mı kilo almış haftaya alr mı bebeğimi kafam çok karıştı heycan stres bi arada