Kızlar merhaba benim 35+4 te kontrolüm vardı 3 kere nst ye bağlandım . Bebeğimin nabzı hep aynı seviye de düşük diye en son özüne döndü uzun bir nst çekildi herşey normal dendi. Bugün sağlık ocağında izlemim vardı . Hemşirem bebeğimin nabzının 117-123 seviyelerinde olduğunu 140 larda olması gerektiğini söyledi hareketlerini kolla çok az ya da çok hareketli olması sorun olabilir dedi napsam ?