Elif28 aaa öyle mi ben sezeryan doğumlarda sondayı zorunlu diye biliyorum yataktan kalkamayacağımız için eğer öleyse bende sorayım inanın her doğum yapan arkadasıma soruyorum size taktılar mı die hepside evet dedi🙈 beni baya bi geriyo bu sonda olayı eğer takılacaksada uyusturulduktan sonra takarlar insallah ben yinede bi doktoruma sorayım çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz içinde sağolun😌😘