Normal değil arkadaşlar . Aynı 33 haftada aynı şeyleri bende yaşadım bebek kasılıyor toplanıyor hissi o bölgede hafif bi sancı çok hafif ama . Hastaneye gittim 80-90 sancı çıktı serum taktılar açılma var mı baktılar iyi ki geldin dediler. Normalde bunu günde 8-10 kere yaşıyordum önemsemiyordum. Ama yarım saatte bir yaşamaya başladım gittiğimde Tam 4 saat hastanede kaldım. Yalancı sancı deyip geçmeyin