Duygdmr benim de suyum fazla 25+6’yım bugün. Bebek iri, annem şeker hastası tüm riskleri taşıyorum anlayacağın 😬 şeker yüklemesi yaptırdım şekerim sınırda. Şeker, hamur işi, patates gibi şeyleri kestim dikkat ediyorum. Sadece meyve yiyorum şekerli olabilecek. Ama suyum tehlikeli miktarda değilmiş bi sıkıntım yok çok şükür. Su fazla olunca bebek çok rahat hareket edermiş doktorum dedi. İçini ferah tut dikkat ederek üstesinden gelicez hepimiz