Merhaba kızlar. Akıntım normalde yoğun, sürekli ve beyaz olurdu. Kıvamlı bir yapıda. Ama 2-3 gündür akışkan olmaya basladı. Islaklık şeklinde hissediyorum. Diğer akıntım çamaşırımda kurur beyaz şekilde kalır kururdu afedersiniz. Bu ıslaklık su şeklinde sanki. Yaşayan varmı, geçici bir durum mu? Yada allah korusun az az suyu gelipte anlamayanlar felan oluyormus ondan korktum. Biraz açık bir soru oldu k. Bakmayın🤭