Aarzuu Dün kasıklarda şiddetli aqrim wardi bu sabah eşime kahwaLti hazirladiktan snra lawaboya qittim kahwe renqi leke qördüm eşime qösterirken tekrar akıntım oLdu we tekrar qeldi doqum qeldi mi biLqisi oLanLar Lütfen aciL cwp
guler27smsk_ Aarzuu evet canım Doğum belirtisi ama sancının sikligini takip et beş dk bir olursa git doktora o nisan kordondan geliyor korkma bn ilk gebeliğimde uç gün gelmişti öyle dördüncü günü gittim sancımın sıklığına bakarak bsy olmadı beş cm açıklık var deyip yatış verdiler
GamzeTurkk Aarzuu bendd geçen hafta aynı şeyi yaşadım yerleşme lekesi dedi doktorum sen yinede bi doktoruna kontrole git istersen tatlım Doğum değil ama 👍
GamzeTurkk Aarzuu bebek kanala yerlesmis o nedenle sancım olmuş ve kanama gibi leke olmustu sonra geçti bidaha olmadı bende de bikaç gün önce olmustu yatıyorum dinlemiyorum bol bol sende bi görüş doktorunla
GamzeTurkk Aarzuu benmde ağrım ve leke kesildi bi gece ve gün boyu sürdü sonra geçti bebek Doğum kanalına yerlesmis kanama leke olmuş doktorum öyle söyledi