Ades34 z1- Bana da oluyo aynı şekilde sabah uyandığımda ayağımın üstüne basamıyorum altı çok acıyo😬 sonrasında geçiyo gün içinde
z1- Şişlikde var hafif ama üstüne basmak zor oluo acıyo sabah kalktıgımda oluo hep kaç gündür nedenki doktora soracaktım unuttum
Ayckntmt Bende öyle 26 haftalık hamileyim ciddi ayak ağrısı yaşıyorum tek sorunum bu diyebilirim çok fena niye olur acaba dr kilo aldın çok dedi ama başka bişey yoktur inşallah