Kahraman35 anya1234 ben de sleepy merhaba bebek paketi aldım. Başka da alıp stok yapmadım belki ıyi gelmez bebişime diye. Içinde 1 numara bez ,2 numara bez ,alt açma bezi ve ıslak mendil de var. Tavsiye ederim . Fiyatı 60 lira civarı paketin.
Nazlisezgin anya1234 sleppy yorumlarında herkes sızdırıyor demiş prima pahalı ben molfıx almayı düşünüyorum teyzem kullanıyor memnun ☘️
Mavis222 Yorumlara bakarak sleepy aldım bezi ıslak mendili de yine sleepy yada uni baby alacam benimde 1 buçuk 2 ay var daha
Deniz_ruzgar Yeni doğan canbebe kullanicam 2 no.ya geçince ise minies diye düşünüyorum pişik sorunumuz olmazsa çünkü her bebege her bez olmuyor oğlum boyle kullandim 14 aylık hala minies kullaniyoruz tecrübeliyim bu konuda. Ola ki pişik oldu prima hariç her bezi kullanabilirim
Ps15 anya1234 Ben prima premium care kullanacağım herkes prima kullandı çevremde hiç sorun yaşayan görmedim bir sorun yaşamazsak primayla devam ederiz😊