Biraz geç olsada bende doğum hikayemi sizlerle paylaşmak istedim hamile iken çok keyif alırdım okumaktan öncelikle çok güzel bir gebelik geçirdim hiç bir problem yaşamadım küsmalar ve bulantılar dışında 4 cü aya kadar hamileliğim boyunca her ay kontrole gittiğimde hep bebeğimin doğum pozisyonunda olduğunu söylediler hatta bende bir ara bu şimdi böyle doğuma yakın tam tersine döner dedim ve demez olsaydım 32 ci haftada oğlum makat geliş pozisyonu aldı ve bana 36cı haftaya kadar döndü döndü yoksa daha dönemez yeri darılıyor dediler 36 haftada hala aynı pozisyondaydı bana ya dışardan biz müdahale edelim döndürelim dediler ama istemedim ben tabiki riskleri vardı yada makat geliş doğumu deneyelim çatın müsaitse dediler onuda istemedim 38 hafta kadar bekledik hala aynı dahada dönmez dediler ve 39+5 te sezeryan için gün verildi çok heyecanlıydım ve o gün gelmişti oğluma kavuşacaktım hastaneye sabah 7 de gittik yatışım yapıldı nts ye bağladılar 45 dakika falan snra lavman takıldı falan beni ameliyathaneye indirdiler spinal yapıldı hiç acı hissetmedim beni hazırladılar falan eşim girdi benimle bir ameliyat başladı hiç acı yok ama çekiştirdiklerini hissediyordum ve bebeğimin çıktığını hissetim daha ağlamadan eşime bebeğimiz çıktı dedim ve eşimi birdaha görmedim bayılmış 😂😂 daha bebeğimizi görmeden bayıldı bna oğlumu gösterdiler bembeyaz tertemiz saçlı bir bebekti Allahım o anı hiç unutamıyorum dudaklarını titrete titrete ağlıyordu öptüm kokladım snra götürdüler o arada eşim kendine gelmiş ona vermişler bni diktiler biraz uzun sürdü dikişler ve sezeryan sonrası fazla ağrım sızım birşeyim olmadı ben akşam 6 gibi falan kalktım yürüdüm hemen ve çok çabuk iyileştim toparladım 16 ocak 2019 saat 10:51 geçe fransada gözlerini dünyaya açtı kuzum 2kilo960 gram 46 cm doğdu şimdi 5 aylık olduk bile zaman çok acımasız çok çabuk büyüyorlar inşallah sizlerde sağ sağlim alırsınız bebişleriniz kucağınıza