Akşam kayınvalidem ben ve eltim oturuyorduk falan eltim lavaboya gitti geldi bize dedi ki nişanım geldi dedi hiç sancısı falan yoktu neyse o gün kayınvalidem gilde kaldık hepimiz gece 2 buçukta eltimin bağırmaları ile uyandık sancıları başlamıştı.Doktorunu aradı eşi hastaneye götürmemizi söylemiş doktoru hastaneye götürdük bu arada bende 9 aylık hamileyim çok korkmuştum o zamanlar.Hastanede 6 saat şancı çekti sonra suyu patladı epidural istedi doktoru epidural takamam şuan dedi ve doğuma girdi eltim.(eltimin ağzından)Çok canım yanıyordu çok bağırıyordum yanımda eşim vardı elini çok sıkıyordum canım yandıkça en son fazla baskı hissettim ve doğumhanede yarım saatte bebeğimi kucağıma aldım onu ilk gördüğüm an çok güzeldi.Eşiminse eli morarmıştı çok sıktığım için🥰