Fazla kilo almamaya calis canim, yatarken bacak arana sert bir yastik koy bu omurga sagligin icin cok önemli birde normal doğumu doktor izni olmadan yapmak sakincali olabiliyor. Ben doğurdum bir şey de olmadi diyenleri dinleme fitik patlayabilir yada ileriye dönük geri dönülmez bir hasar birakabilir. Birde sezeryanda komple uyutmalarini iste bence riske atma iğneleri omura yaparken fitiği olan bir yakinimda kalici uyuşukluk oluştu hala çok fazla ayakta kalamiyor mesela... 👍🏻