Smg38 canım enjekte etmeden önce enjektöre dikkatle bakarsan boşluk var hava yani o boşluktan sonra sıvı var havasını alanlar enjekte etmeden önce ileri ittiriyor pistonu ama bence sağlıklı bi yontem değil cunku ister istemez ilaç dışarı çıkıyor ikincisi ne doktorum ne sağlık ocagındaki hemşirem ne de eczacım havasını al demedi bana almayacaksın bunlar hazır enjektör sen hemsire degilsin hatta dedi😂 alıyorum diyenlere şaşırdım açıkcası bana sorarsan bende aldım havasını bi iki kere ama inanılmaz acıdı cunku direkt ilacı verıyosun inanılmaz yakıyor havasını almadan yapınca önce hava gittiği için bi nebze de olsa verirken bi ağrı olmuyo başts alışa alışa yapıyormussun gibi oluyo ama sonrasında yine acıyo tabi haa morartıya gelince o tamamen tenle alakalıymıs doktora sordum ben beyaz tenlıyım mesela cok cabuk morarıyor ne kadar dikkat etsemde iki türlü yaptıgımda da morardı doktorum bunu sorun olarak görmüyor haliyle morarcak deri altına verıyosun ilacı dedi bilmiyorum yardımcı olabildim mi🤷♀️