Merhaba arkadaşlar12 haftamda şiddetli bir kanama geçirdim fakat hastaneye gittiğimizde bebeğimiz sağlıklıydı ve rahim ağzı kapalıydı 1 gün sürdü ve ertesi gün kanama gibi değilde azar azar kahverengi lekeler halinde geldi. Şimdi 20 haftalığız ve o günden beri progestan kullanıyorum 4.kutum bitmek üzere. Sizlere sorum şu her gittiğimizde bebeğimiz sağlıklı kalp atışları iyi 2li 3lu test sonucları da iyi neden bu Lekelenme hala sürüyor hala düşük riski sizce var mıdır? Bebeğinin hareketlerini azar azar hissetmeye başladığım için içimi ferah tutmak istiyorum fakat böyle bişey başına gelen varsa cevaplayabilir mi. Iyi geceler ❤