Sebish Selam kizlar.Benim hamile oldugum zamandan burnum kaniyordi ama cok azcik.ama dun gece biraz fazla kanadi.Yanliz 1i kanadi 2si ayna anda diyil.Bu normalmi?cok korkuyorum bebegime biwey olurmu diye
PasaninAnnesi Sebish benim de hamile olduğumu öğrendiğimden beri burun tıkanıklığım ve burun kanamam var bende netten biraz araştırdım normal olduğu yaziyodu yinede net bilen arkadaşlar cevaplar sanırım gecmis olsun
[silindi] Sebish hamilelikte hormonal nedenlerden dolayı kılcal damarlarda değişiklik oluyor. Bu da burunda kuruluk , burunda kanama olarak kendini gösteriyor. Burun kanaması normal ama doktora gidince yine sorarsın korkma hiç