Kizlar hepinize iyi geceler , Salta gore 37 +4 haftalk hamileyim, bugun kontrole gittm nst de herhangi ni sancı cikmadi ama 4 cm açıklık var dedi doktor aslnda giderken hic bi sancm ağrım yoktu, ama çatı muayenesinden sonra hem vajina bölgesi ağrısı hem alt karın ağrısı hemde bel ağrısı cekiyorum şuan , normalde cuma günü düşünüyordu doğumu , c.tesi günü izine çıkacakmış 1 hafta yokum ben yokken sancın gelebilir yada beklersek daha fazla sezeryan alabilirim dedi cunku 4 kilo çıkıyor ultrasonda, o yuzden yarın sabah 8 de kahvaltını yap doğumunu başlatalım dedi suni sancı verecek,, benim haftalarda olupta suni sancı alan oldu mu ?? Bi yandan da istemiyorm sancımın kendiliğnden gelmesiji istiyorm ne yapcm bilemedm