Kan ve idrar tahlili yapıyorlar genelde oda 2li 3lü falan için gerekli gördükçe tekrarlıyorlar. Can acıtan Bi durum yok yani👍🏻
İlerleyen haftalarda doğum zamanı yani çatı kontrolu yapıyorlar mış oda çok acı veren bişey değil diye konuşuluyor o aşamaya gelmedim henüz. 🌺