Serppiil Merhaba kızlar ben 8. Haftaya girdim cirinone jel kullanıyordum 2 gündür kahve rengi şeklinde peçeteye sildimi geri geliyodu başına böyle bişey gelen varmı ??
Ancelina Serppiil ben de tüp bebek ve ben de kullandım. İki kere crinone un ucu kanlanmıştı ben tabi hemen doktor da aldım soluğu. Doktor bebekle ilgili bir kanama olmadığını rahim ağzının tahriş olduğunu söylemişti. Hamilelikte kanlanma da fazlalaştığı icin ufacık bi tahriş bile kanamaya sebep olabiliyormuş. 10. Haftada onu bıraktık progestana devam ediyorum. Senin de Öyle bir durum olabilir
Trabzon Serppiil bende tüp bebek annesiyim. Progestan verse en temizi vallahi. O jellerden enfeksiyon bile kapanilabiliyo. Progestan kullandım ignesini yanlız 16 haftama kadar elhamdülillah hiç lekem dahi olmadı.🙏
bebegimmveannesii Serppiil bende tup bebek annesiyim ama o jeli hic kullanmadim progestan fitil ve igne kullandim
mk123 Serppiil normaldir o,benimde topak topak kahve rengi gelirdi,drma sormuştum endiselneck birsy yok,fazlasini atio diye, jeli kullandiktan sonra 15 20 dk sonra yürümeye calis emilsin, bende 13 haftama kadar kullandm sonra tum ilaclari kesti drm
Duuyguum O jelden nefret ettiğim kadar hiçbirleyden nefret etmedim İnan doğal yolla hamile kaldım ama dr yine de üç ay boyunca kullandırdı bazen pembe renge dönüp topak şeklinde düştüğü de oluyordu ama en son kontrolde vajina ağrısıyla gittim alttan baktı topak topak birikmiş onları temizledi dr o zaman da pembe renkte çıkanlar oldu sonra biraz ara verelim dedi ama çok etkili bir jel gerçekten
Serppiil Ancelina eger bugunde devam ederse çok gelmıyo zaten az az peçeteye sildiktce jelde az kaldi doktora gidicem
bebegimmveannesii Serppiil benim kanamam falanda cok oldu bu kesti azaltti onun icin seviyorum fitili
mk123 Serppiil cok etkili bi jel, ben onu ve progestani beraber kullaniodum ikiside cok guclu ilaclar, ins saglikla ilerlersin sende, ilk denemeniz mi
barslnftmnr Serppiil öncelikle gözün aydın, Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin :) bende tüp bebekle hamile kaldım, 9 hafta olduk bizde ve crinone jeli kullaniyorum. Jeli kullandıktan sonra yürüyorum ama malesef vajinal kurulugum sebebi ile ilaci emiyor posası kalıyordu. Gecen hafta kontrolde doktorum temizlemek zorunda kaldı, dedigin gibi kahverengi topak topak atıyor kendini dışarı bu da normal merak etme :)
Serppiil barslnftmnr aminn çok sağolun içimi rahatlatınız rabbım sizin bebegınızıde kucagınıza almayı nasip etsin😍
Hilal2810 Serppiil canım bende tüp bebek annesiyim 31. Haftamdayım o akıntı 12. Haftama kadar oldu rahat ol
Lamelif Serppiil hayırlı olsun benim de ilk bebeğim tüp bebek oğluşum var şimdi 13 aylık🧿 o jelden ben çok çektim ya resmen ağlıyordum lekelenme hatta kanamaya sebep oldu ama dr yine de kullanmamda ısrar etti en etkili progestan oymuş