Tubaaa-91 neden normal yolla hamile kalmana imkansiz dediler ki? Ya biliyorum ummadik anda oluyor, zamani ne zamansa o zaman oluyor ama insan istemsizce beklentiye giriyor. Ozellikle benim adetlerim duzensiz, gerci bu ay gercekten sokturucu yazsin diye gitmistim doktora hic ihtimal vermemistim oyle de oldu. Hayirlisi olsun insallah, esimin sonuclarini bekliyoruz ona gore bir yol cizilecek ben de klomen tedavisine baslayacagim en azindan hamilelik olmasa bile dogru duzgun adet gorurum 🤣😂