snmanne ben yaptırdım o zaman erken doğum riskim vardı 3 gün hastane de yattım. İki gün 24 saat ara ile iki kez yaptılar bana. Sadece bebeğin hareketlerinde ilk günler azalma oldu ben yatış yaptığım ve sancim olduğu için ilaç da verildi eğer sende yatacak isen o ilacfan verirler oda aşırı terleme ve aşırı baş ağrısı yaptı o kadar ama ineyi vurul derim ne olur ne olmaz. Şuan 38. Haftadayiz çok şükür sıkıntımız yok hatta biraz büyük olduğumuz için perşembe günü doğum yapacağım inşallah